به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا در برابر مالزی ضعیف عمل کرد و در برابر این تیم رده 130 رنکینگ فیفا به تساوی 3-3 رسید و در گروهش دوم شد. رسانه‌های این کشور از روز بازی تا کنون تمامی دست اندر کاران فوتبال این کشور و بازیکنان و کادر فنی تیم را به خاطر این نتایج به باد انتقاد گرفته‌اند.

از جمله کیم مین جائه، مدافع پر مدعای بایرن. این ستاره در آن بازی در ترکیب ثابت قرار گرفت و 90 دقیقه بازی کرد. او میزان موفقیت پاس 88.9 درصدی و دو تکل موفق را ثبت کرد. اما بازی اصلا برایش آسان نبود. به ویژه بارها حرکات فیصل حلیم که تنها 1 متر و 58 متر قد دارد، او را فریب داد.

حلیم در دقیقه 51 نیمه دوم که کره 1-0 پیش بود، بدون عقب نشینی در برابر کیم مین جائه از سمت او نفوذ کرد و با دو سر توپ فریبنده مین جائه را از پیش رو برداشت و گلزنی کرد. بعد از بازی مین جائه حتی حاضر نشد به منطقه میکسدزون برای مصاحبه برود و سیبل انتقادات شبکه‌های اجتماعی شد.

1983382

مین جائه یک مدافع "کلاس جهانی" است. او پس از بازی برای فنرباغچه در تابستان 2022 به ناپولی پیوست. او بهترین بازی خود را در این تیم انجام داد و مهارت‌های خود را در سطح جهانی نشان داد. او اولین بازیکن آسیایی بود که جایزه بهترین مدافع سری آ ایتالیا را دریافت کرد و تنها در یک فصل حضور در ایتالیا اسکودتو را فتح کرد. 

فصل بعد او به بایرن پیوست و حتی نیازی هم به زمان انطباق برایش وجود نداشت. او بلافاصله به عنوان بازیکن اصلی مونیخ انتخاب شد و در این فصل، او تاکنون بیش از 20 بازی انجام داده است، از جمله 15 بازی در بوندسلیگا آلمان و 5 بازی در لیگ قهرمانان اروپا.

این ستاره چیزهای زیادی را در اروپا تجربه کرده است و با این حال می‌گوید قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با کره رویای اوست. چیزی که با این وضع از بازی کره نمی‌تواند خوابش را هم ببیند.