به گزارش "ورزش سه"، اسکالونی پس از حضور روی نیمکت تیم ملی آرژانتین توانست افتخارات بزرگی را به دست آورد و نامش را در تاریخ فوتبال این کشور جاودانه کند. 

او توانست پس از مدت‌ها تیم ملی کشورش را به قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا برساند و به حسرت چند ساله این تیم در بالا بردن جام قهرمانی جام جهانی پایان دهد و به لطف درخشش مسی این جام را در قطر بالای سر ببرد. 

حالا این مربی آرژانتینی اظهارات جالبی را درباره مربیان محبوبی که در دنیای فوتبال دارد مطرح کرده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده و با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است. 

1980483

اسکالونی در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی مارکا درباره مربی محبوب و الگویش در دنیای مربیگری گفت: «من مربیان بسیاری را دوست دارم، از جمله پپ گواردیولا، دی زربی، سیمونه اینزاگی، لوچانو اسپالتی و همچنین دیه‌گو سیمئونه. 

اما هیچ تردیدی وجود ندارد که نمی‌توانم آنچلوتی را در این میان از یاد ببرم. او مرجع و الگوی من برای مربیگری است و بدون شک نمادی از آنچه که دوست دارم به آن تبدیل شوم است.»

بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به این نکته اشاره کردند که شاید الگو بودن سرمربی رئال برای این مربی کمی دور از انتظار و عجیب باشد اما قطعا بسیار جالب توجه است.