به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به دنبال ایجاد تغییراتی در فصل آینده است و این می‌تواند با جدایی برخی از بازیکنان آغاز شود.

یکی از بازیکنانی که شایعات زیادی پیرامون آینده او مطرح شده کاسمیرو برزیلی است که گفته می‌شود النصر عربستان با حضور کریستیانو رونالدو علاقه دارد تا او را جذب کند.

کاسمیرو در گفتگوی جدیدش درباره شرایط خود در یونایتد گفت: "باشگاه، بازیکنان و هواداران از من استقبال خوبی کردند. من عشق زیادی را در داخل و خارج از زمین دریافت کردم. انتقال به یونایتد یک تجربه منحصر به فرد و جادویی بود و به چنین تجربه‌ای نیاز داشتم. از حضور منچستر و بازی برای این تیم بسیار خوشحالم. سال گذشته ما جام بردیم و اتفاقی مهمی است که جام ببرید."

1983635

کاسمیرو درباره اهدافش گفت: "من از آن دسته افرادی هستم که روی اهداف کوتاه مدت تمرکز می‌کنم، زیرا زندگی پر از اهداف بلند مدت است. ما باید قدم به قدم پیش برویم، به رشد خود ادامه دهیم و به موفقیت‌ها برسیم. شما به یک جایگاه محکم و ثبات در باشگاه نیاز دارید که مهمترین چیز است و سپس به چیزهای مهمتری فکر خواهید کرد. به همین دلیل ما باید صبور باشیم."

اظهارنظر کاسمیرو به نوعی نشان می‌دهد که شاید اهداف جدید او خارج از یونایتد باشد و علاقه داشته باشد در تیم دیگری اتفاقات جدیدی را تجربه کند.