مورینیو ضمن تمجید از زالفسکی، تایید کرد از نتیجه بازی امشب راضی است.

پس از تساوی 1-1 لسترسیتی و آاس رم در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا، ژوزه مورینیو گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

زالفسکی وقتی 9-10 ساله بود وارد آکادمی رم شد و حالا دیدن بازی او در این سطح واقعا لذت بخش است. توپ ها را خیلی راحت از دست می دادیم و در این شرایط فکر کردن به ضدحمله دشوار است. در این زمینه اصلا خوب کار نکردیم. سازماندهی خود را حفظ کردیم و تا زمانیکه انرژی داشتیم، بازی خودمان را انجام دادیم و به لسترسیتی فشار آوردیم. با گذشت زمان، شدت بازی خودمان را از دست دادیم، خیلی عقب نشستیم و کار سخت شد. 

به نظرم همه هواداران رم خوشحال هستند که تکلیف این مسابقه در بازی برگشت در المپیکو مشخص می شود. آنجا بیش از 70 هزار هوادار رم منتظر ما هستند و البته هزاران نفر هم خارج از استادیوم خواهند بود. با این وجود بازهم شرایط دشوار است و انتظار دیدار سختی دارم.

حالا باید روی بازی با بولونیا تمرکز کنیم. آنها بسیار خوب بازی می کنند. ما باید روی سری آ تمرکز کنیم تا رتبه پنجم را نگه داریم وگرنه سهمیه لیگ اروپا از دست می رود. لسترسیتی از این مزیت برخوردار است که رقابتی در لیگ برتر ندارد. به مدت سه روز باید نیمه نهایی لیگ کنفرانس را فراموش کنیم و مشغول بازی با بولونیا باشیم. ابتدا باید مطمئن شویم که از طریق سری آ به سهمیه لیگ اروپا می رسیم. نمی خواهیم برای کسب سهمیه منتظر قهرمانی در لیگ کنفرانس بمانیم.

لسترسیتی از زمان رانیری، تیمی است که به خوبی در فضاها حرکت می کند و ضدحمله می زند. آنها از این تاکتیک در بازی های خارج از خانه بهره می برند. با توجه به نیمکت قوی این تیم، آنها بازیکنان آماده زیادی در اختیار دارند و از گزینه های زیادی در هر پست برخوردار هستند.

در بازی برگشت همه چیز به ذهنیت مربوط می شود. چهاردهمین بازی ما در لیگ کنفرانس است و به شکل خیلی ساده اگر برنده شویم به فینال می رسیم. هیچ معادله دیگری وجود ندارد. باید با فکر خود بازی کنیم و نه با قلب خود. 

اگر پنج یا شش ماه پیش این بازی را انجام می دادیم، قطعا می باختیم. مدافعان ما جلوی حملات آنها را گرفتند اما گلی دریافت کردیم که قابل اجتناب بود. در کل نتیجه قابل قبول است.