به گزارش "ورزش سه"، باخت شب گذشته بارسلونا برابر ویارئال در هفته بیست و دوم رقابت‌های لالیگا و با نتیجه 3-5 تبعات بسیار سنگینی را برای این تیم، مدیران، بازیکنان و هوادارانش به دنبال داشت. 

ژاوی پس از پایان این بازی اعلام کرد که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم در فصل آینده ندارد و زمانی که رقابت‌های این فصل به اتمام برسد، او هم از هدایت تیم محبوبش کنار خواهد رفت تا فرصت را در اختیار مربی دیگری قرار دهد. 

اعلام این خبر باعث شد که بسیاری از هواداران بارسا از تصمیم اسطوره این باشگاه شوکه شوند و این احساسی بود که بازیکنان هم که کاملا از تصمیم او بی‌خبر بودند تجربه کردند و شاید حتی این اتفاق برای بسیاری از آنها باورکردنی نبود. 

1979485

حالا کادناسر مدعی شده است که ژاوی از مدت‌ها قبل به این تصمیم فکر کرده بود و به هیچ وجه آن را به صورت ناگهانی و احساسی نگرفت. او حداقل از پیش از کریسمس به صورت جدی در فکر جدایی بود و ابعادش را به صورت کامل بررسی می‌کرد. 

گفته می‌شود که او پس از شکست برابر رئال مادرید در فینال سوپر جام اسپانیا به صورت قطعی به این نتیجه رسید که دیگر نباید به عنوان سرمربی در بارسا ادامه دهد. این شکست نقش مهمی در تصمیم او ایفا کرد و قصد داشت این خبر را همان زمان اعلام کند اما اطرافیانش مانع از انجام این کار شدند.