به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست ۵-۳ بارسلونا برابر ویارئال، شاگردان سیمئونه فرصت خوبی داشتند تا به آبی‌اناری‌ها برسند. در نهایت همین اتفاق هم افتاد و آنها با ارائه یک نمایش قابل قبول والنسیا را در واندا متروپولیتانو ۲-۰ شکست دادند.

ویدئو: 323154

حملات اتلتیکو از دقایق ابتدایی آغاز شد و مشخص شد که والنسیا کار سختی برای بازی امشب دارد. شوت محکم مولینا در دقیقه ۲ را دروازه‌بان والنسیا دفع کرد.

حملات نصفه و نیمه میزبان ادامه داشت اما والنسیا هم به خوبی از دروازه‌اش مواظبت می‌کرد. در دقیقه ۱۴ دیپای می‌توانست گل برتری را بزند اما ضربه سرش از کنار دروازه به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد شوت خطرناک گریزمان از سمت چپ محوطه جریمه به شکل نفس‌گیری از کنار دروازه راهی اوت شد.

در این بین والنسیا توان حمله نداشت و تیم برتر زمین به شکلی قاطع اتلتیکو مادرید بود. در دقیقه ۲۶ هم شوت لینو را دروازه‌بان ازآن خود کرد.

در دقیقه ۳۳ باریوس شانسش را از مرکز محوطه جریمه امتحان کرد اما ضربه او را هم سنگربان حریف گرفت.

در حالی که بازی با برتری اتلتیکو به شکل یک‌طرفه ادامه داشت، اما همچنان هیچ گلی به ثمر نرسیده بود. همه منتظر سوت پایان نیمه اول بودند اما ثانیه‌هایی پیش از سوت داور در دقیقه ۵+۴۵ شوت لینو از مرکز محوطه به وسط دروازه رفت و تبدیل به گل شد تا اتلتیکو برنده به رختکن برود.

1984288

نیمه دوم را هم میزبان بهتر شروع کرد. در دقیقه ۵۴ ضربه سر ساویچ توسط دروازه‌بان حریف سیو شد.

سه دقیقه بعد روی پاس مولینا، دیپای از فاصله نزدیک دروازه با ضربه سر توپ را به تور چسباند و اختلاف را به دو گل تبدیل کرد.

1984287

در‌ ادامه والنسیا جلوتر رفت و خودی نشان داد. در دقیقه ۶۸ یارمچوک با شوتی پشت محوطه دروازه اتلتیکو را تهدید کرد اما اوبلاک به خوبی ظاهر شد و توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۷۴ اوبلاک شوت خطرناک ماسکوئرا از داخل محوطه جریمه را مهار کرد و به او اجازه نداد اختلاف را کم کند.

در حدود ۲۰ دقیقه باقی مانده از بازی والنسیا همچنان میل به حمله داشت اما اتلتیکو به خوبی از دروازه‌اش دفاع و بازی را عالی کنترل کرد تا درنهایت پیروز بازی شود. آنها حالا مانند بارسلونا ۴۴ امتیازی هستند اما با توجه به پیروزی بلوگرانا در بازی رودررو، شاگردان سیمئونه در رده چهارم قرار می‌گیرند. فاصله آنها با رئال مادرید، رقیب همشهری، دوباره به ۱۰ امتیاز رسید و از خیرونای صدرنشین هم ۱۱ امتیاز فاصله دارند.