به گزارش ورزش سه، جلال جسن گلر تیم ملی عراق نیمه فوق‌العاده ای را مقابل اردن سپری کرد اما نتوانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد و در نهایت مغلوب ضربه چیپ یزان النعیمات شد.

جلال حسن در ابتدای مسابقه ضربه خطرناک التعمری را به زیبایی و با شیرجه بلند به کرنر فرستاد و اعتراض شدیدی به مدافعان این تیم انجام داد، چند دقیقه بعد علی علوان از نیمه زمین با جلال حسن تک به تک شد و او با بستن زاویه و واکنش مناسب این موقعیت خوب را دفع کرد، این اولین باری بود که مهاجمان اردن از عمق دفاع عراق و از نیمه زمین با این گلر تک به تک می‌شدند.

1984437

چند دقیقه بعد حرکت تکنیکی موسی العتمری در بین مدافعان عراق و اشتباهات پیاپی بازیکنان این تیم در مهار ستاره تیم ملی اردن باعث شد تا پس از عبور از 3 مدافع عراق با جلال حسن تک به تک شود و خروج به موقع این گلر مانع گلزنی التعمری شد، او در این صحنه به شدت آسیب دید و کف استوک موسی التعمری ناخواسته روی دست جلال حسن قرار گرفت.

در دقایق پایانی نیمه نخست این بار نوبت به یزان النعیمات رسید تا از وسط زمین بازهم با جلال حسن تک به تک شود اما او به خوبی قدر این فرصت را دانست و با ضربه چیپ دقیق دروازه عراق را باز کرد.

مدافعان عراق در این مسابقه عملکرد ضعیفی داشتند و عمق خط دفاعی آنها آسیب‌پذیر نشان داد، مهاجمان اردن بارها پشت سر آنها به سادگی صاحب توپ شدند و دروازه تیم ملی کشور عراق را تهدید کردند.