شایعه بازگشت مهدی عبدی به تمرینات پرسپولیس شنیده می شود

گویا قرار است مهدی عبدی از فردا مجوز حضور در تمرینات را به دست بیاورد.

به گزارش طرفداری، مهدی عبدی مهاجم جوان و گلزن پرسپولیس که بدون هماهنگی با کادرفنی تیمش در جشن قهرمانی تیم نساجی شرکت کرده بود، روز قبل از سوی یحیی گل محمدی از حضور در تمرینات منع شد تا شایعه اخراج او شنیده شود.

در این میان اگرچه رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس به این موضوع اشاره ای نکرد اما طی ساعات گذشته شایعاتی شنیده می شود مبنی برا این که قرار است یحیی گل محمدی مجوز بازگشت عبدی به تمرینات را صادر کرده تا این مهاجم از روز شنبه (فردا) در تمرینات تیمش شرکت کند.

گویا مهدی عبدی در شرایطی می تواند از روز شنبه در تمرینات پرسپولیس شرکت کند که از کلیه اعضای تیم عذرخواهی کند. برهمین اساس این بازیکن قصد دارد فردا از کادرفنی و تمام اعضای تیم عذرخواهی کند تا بتواند مجوز بازگشت به تمرینات را از گل‌محمدی بگیرد. حالا باید دید این شایعه صحت داشته و عبدی فردا در تمرین حاضر خواهد شد یا همچنان این مهاجم گلزن در تمرینات غایب خواهد بود.

در این میان سکوت سنگین رسانه رسمی باشگاه در خصوص این اتفاقات نشان می دهد تا چه اندازه بین تیم و باشگاه فاصله است و اخبار تیم قرنطینه می شود. شاید بعدها بیشتر به این موضوع پرداختیم...