به گزارش "ورزش سه"، وقتی اونای امری، سرمربی استون ویلا برای بازی امشب برابر نیوکسل پای به ویلا پارک گذاشت، شاید فکرش را نمی‌کرد که امشب قرار است رکورد خارق‌العاده‌اش در این تیم شکسته شود.

او پیش از این درباره زنجیره شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی لیگ برتر گفته بود: «بله و این فقط برای من نیست. کار فوق‌العاده بازیکنان است. تلاش آنها را در تمرینات ببینید خواهید فهمید. مهم‌تر از من همینطور تماشاگران پرشور تیم هستند. آنها به ما انرژی اضافه‌ای می‌دهند که چنین آماری را ثبت می‌کنیم.»

1985179

امشب اما حتی انرژی اضافه هم مانع نیوکسل نشد. در دقایق ۳۲ و ۳۶ فابین شار دو گل پیاپی به ثمر رساند و شوک بزرگی به استون ویلا وارد کرد.

در نیمه دوم وضعیت بهتر نشد. در همان دقیقه ۵۲ الکس مورنو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی ۳-۰ شود. این اولین بار پس از آوریل ۲۰۲۲ بود که آنها در یک بازی خانگی ۳-۰ عقب میفتند. 

در ادامه تلاش‌های شاگردان امری کافی نبود و آنها پاسخ ۳ گل نیوکسل را فقط با تک‌گل اولی واتکینز دادند تا متحمل شکست ۳-۱ شوند. این اولین شکست خانگی استون ویلا پس از حدود یک سال است. آنها آخرین بار در فوریه ۲۰۲۳ برابر آرسنال شکست خانگی را تجربه کرده بودند و پس از آن در ۱۷ بازی پیاپی خانگی در لیگ برتر شکست‌ناپذیر بودند.

1985180