به گزارش "ورزش سه"، آریا یوسفی در دیدار با سوریه روی نیمکت تیم ملی قطر گرفت و برای اولین‌بار در این تورنومنت شانس حضور در میدان را خواهد داشت.

بازیکن جوان تیم سپاهان که با درخشش در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار گرفت با مصدومیت صادق محرمی روی نیمکت تیم ملی قرار گرفت تا آلترناتیو رامین رضاییان در این مسابقه باشد.

او در سه دیدار مرحله گروهی خارج از لیست بازیکنان روی سکوها حضور داشت و شانس حضور در میدان را نداشت اما در بازی سوریه نزدیک‌ترین فاصله تا چمن ورزشگاه را تجربه خواهد کرد.

1983414

مجید حسینی، حسین کنعانی‌زادگان و صادق محرمی بازیکنان غایب ایران در این مسابقه هستند و این فرصت در اختیار آریا یوسفی قرار گرفت تا نامش در لیست بازیکنان ایران برای بازی با سوریه قرار بگیرد.

در صورتی‌که تیم ملی نتیجه لازم را تا اواسط نیمه دوم گرفته باشد یوسفی می‌تواند جایگزین رامین رضاییان شود تا مدافع راست تیم ملی استراحت بیشتری برای دیدار احتمالی با ژاپن داشته باشد.

در صورتی‌که یوسفی در این مسابقه به میدان برود بازیکن جدید دیگری از تیم ملی حضور در میدان را تجربه کرده است، مهدی ترابی، حسین حسینی، پیام نیازمند، آریا یوسفی و سامان فلاح بازیکنانی هستند که هنوز در زمین مسابقه حضور پیدا نکردند.