به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در چهارمین بازی متوالی با تلفات به بازی بعدی رسید، بعد از شجاع خلیل‌زاده، مجید حسینی، صادق محرمی، حسین کنعانی این بار نوبت به مهدی طارمی رسید تا بازی بعدی ایران را از دست بدهد.

ایران 3 بازیکن را در این مسابقات به دلیل مصدومیت و دو بازیکن را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد تا در هر مسابقه حداقل یک بازیکن را برای دیدار بعدی از دست داده باشد.

در بازی اول شجاع خلیل‌زاده که در دیدار مقابل فلسطین گل هم زده بود به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و دیدار ایران و هنگ‌کنگ را از دست داد، بازی دوم با مصدومیت مجید حسینی دیگر مدافع ایران همراه شد تا دومین مصدوم روی دست کادرفنی تیم ملی بماند.

1985699

بازی سوم مقابل امارات با اتفاق تلخ‌تری پیش رفت و صادق محرمی، مدافع تیم ملی، با مصدومیت رباط صلیبی رو به رو شد و محمدحسین کنعانی‌زادگان با کارت زردی که دریافت کرد از بازی با سوریه محروم شد تا ایران در اولین مرحله حذفی 3 غایب قطعی داشته باشد، صادق محرمی، مجید حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، 3 مدافع کلیدی که می‌توانستند در ترکیب اصلی به میدان بروند.

1985700

روال مصدومیت‌ها در بازی با سوریه به پایان رسید، اما اخراج مهدی طارمی باعث شد تا باز هم در این مسابقه تلفات داشته باشیم و در بازی با ژاپن به لیست بلندبالای ستاره‌های غایب نام مهاجم اول تیم ملی هم حضور داشته باشد.

ایران با توجه به مصدومیت و محرومیت مدافعان و 120 دقیقه بازی پرفشاری که مقابل سوریه برگزار کرد و فاصله کم بازی با ژاپن شرایط سختی برای ریکاوری خواهد داشت و باید دید کادرفنی تیم ملی چه برنامه‌ای برای آماده‌سازی بازیکنان تیم ملی خواهد داشت.