به گزارش "ورزش سه"، با گذشت چند روز از قطع همکاری مس رفسنجان با ساکت الهامی، این سرمربی باتجربه با پیشنهادی از نفت آبادان روبه‌رو شده و احتمال دارد هدایت برزیلی‌های ایران را برعهده بگیرد.

مدیران نفت آبادان بعد از کشمکش‌های فراوان هفته گذشته با فراز کمالوند برای سرمربیگری به توافق رسیدند اما ۵ روز بعد از حضور در تمرینات این تیم در حالی که این مربی همراه زردپوشان جنوبی به اردوی کیش هم رفته بود، از ادامه فعالیت در نفت انصراف داد و به تهران برگشت!

مسئولان صنعت نفت حالا برای انتخاب سرمربی جدید به سراغ یک گزینه جذاب رفتند. آنها با ساکت الهامی سرمربی پیشین مس رفسنجان که ۱۵ بازی نیم فصل اول روی نیمکت نارنجی‌پوشان نشست وارد مذا‌کره شده‌اند و امیدوار به جلب نظر او هستند.

الهامی که در سال‌های اخیر دو جام قهرمانی حذفی را با نساجی و تراکتور به دست آورده، در شرایطی گزینه اصلی سرمربیگری نفت آبادان شده که در گذشته در شرایطی عجیب هدایت نساجی قعرنشین را برعهده گرفت و توانست این تیم را ضمن حفظ در لیگ برتر به رتبه‌ای تک‌رقمی برساند. همین سابقه خوب سبب شده تا مسئولان نفت به سراغ او بروند و قصد سپردن هدایت تیم خود به الهامی را کنند.

1985791

مدیران صنعت نفت که تیم‌شان با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، مذاکرات خوبی با الهامی داشتند و درصدد هستند تا این مربی باتجربه را راضی به حضور در آبادان کنند.

باید منتظر ماند و دید مذاکرات نفتی‌ها با الهامی چگونه پیش می‌رود و آیا شاهد بازگشت زودهنگام این سرمربی در لیگ برتر خواهیم بود یا اینکه نیمکت تیم محبوب آبادان را در برهه حساس کنونی رد می‌کند.

گفتنی است؛ نفت آبادان در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر ۱۱ امتیاز اندوخته و با حضور در رتبه چهاردهم جدول خطر سقوط به دسته اول را احساس می‌کند.