به گزارش "ورزش سه"، بازی دوستانه النصر-اینتر میامی امشب برگزار شد. در دیداری که اینتر میامی حرفی برای گفتن نداشت، تیم عربستانی با نتیجه ۶-۰ پیروز شد.

از مدت‌ها پیش اعلام شده بود که این بازی قرار است آخرین بازی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در برابر یکدیگر باشد اما فوق ستاره پرتغالی که چند هفته‌ای شده که مصدوم است، در لیست تیمش برای این بازی حضور نداشت.

در آن سمت امروز اعلام شد که مسی هم دچار مصدومیت شده و حضورش در بازی امشب نامشخص است. در ترکیب ابتدایی که اینتر میامی اعلام کرده بود مسی در لیست تیم حضور نداشت اما پس از دقایقی ترکیب دیگری منتشر شد که در آن مسی بر روی نیمکت قرار داشت.

با این حال بازی آغاز شد و اعجوبه آرژانتینی بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. در غیاب او النصر هر کاری دلش خواست کرد. ۳ گل در هر نیمه، در نبود رونالدو، نشان داد که النصر بدون او هم می‌تواند بر اینتر میامی غلبه کند.

در دقیقه ۸۳ و در حالی‌که بازی ۶-۰ بود، مسی به بازی رفت. او در زمین کار خاصی انجام نداد و در مقابل چشمان رونالدو که از روی سکوها نظاره‌گر بازی بود، شکستی سنگین را تجربه کرد.

1985905
1985906
1985907

ستاره اینتر میامی از دست شیطنت کارگردان تلویزیونی در امان نماند. آنها او را که از وضعیت تیمش درمانده و کلافه بود، در کنار نتیجه ۶-۰ بازی نشان دادند که برای هواداران یادآور شکست ۸-۲ بایرن و عکس معروف مسی در کنار نتیجه بازی بود.