به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی شب گذشته در دیداری دوستانه که بسیاری منتظر تماشای آن بودند روبروی النصر قرار گرفت و با نتیجه باورنکردنی 0-6 برابر این تیم شکست خورد. 

اما این دیدار آن دیداری که هواداران دو تیم و فوتبال‌دوستان انتظارش را داشتند نبود چون کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند و شاید آخرین فرصت رویارویی با تیم ملی آرژانتین را از دست داد. 

مسی هم که گفته می‌شود احساس دردی در پایش داشت در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان نرفت و فقط در دقایق پایانی وارد زمین شد تا تماشاگرانی که برای تماشای او راهی ورزشگاه شده بودند از این نظر هم ناامید شوند. 

اینترمیامی در ادامه تور پیش فصل خود مجبور بود که بلافاصله پس از پایان بازی راهی فرودگاه شود تا خودش را به هنگ کنگ برساند و به نظر می‌رسد که بازیکنان این تیم فرصت چندانی برای استراحت نداشتند. تصاویر منتشر شده از مسی در حین خروج از هواپیما نشان می‌دهد که او به شدت خسته و کلافه است. 

1986032

این تصویر توجه بسیاری از طرفداران او و همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده و واکنش‌هایی را درباره فشردگی برنامه اینترمیامی در تور پیش فصل این تیم به همراه داشته است.