به گزارش "ورزش سه"، شاید طبق عادت معمول ماه‌های اخیر بعد از بردن استرالیا و صعود به نیمه نهایی هم رسانه‌های کره‌ای به انتقاد از یورگن کلینزمن ادامه دهند که اگر این اتفاق بیفتد کاملا غیر منصفانه خواهد بود چراکه کره‌‌ای‌ها به هر شکل که بوده حالا در جمع چهار تیم برتر مهم‌ترین تورنمنت قاره آسیا حضور دارند.

قبل از اینکه تورنمنت آغاز شود رسانه‌های کره‌ای انتقادات از یورگن کلینزمن را آغاز کردند. بعد از توقف مقابل اردن و بعد مالزی حملات به سرمربی آلمانی اوج گرفت. جالب اینکه برد مقابل عربستان قدرتمند نیز کره‌ای‌ها را راضی نکرد. جایی که رسانه‌های کره مدعی شدند کره هنوز در حد و اندازه‌های قهرمانی نیست.

1986273

کره جنوبی امشب هم دست به یک کار بزرگ دیگر زد و این بار استرالیای مدعی را شکست داد. حتی اگر باز هم کره در لحظات پایانی از حذف نجات پیدا کرده باشد به نظر نمی‌رسد که دیگر بهانه‌ای برای انتقاد از کلینزمن وجود داشته باشد. کره تا اینجای جام فقط یک بازی آسان داشته که مقابل مالزی بوده و حتی اردنی که خیلی‌ها به خاطر تساوی با آنها به کلینزمن حمله کردند، حالا در نیمه‌نهایی حریف آن‌هاست.

حالا شاید با این عملکرد می‌توان گفت که تا اینجا کره جنوبی شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بوده است. تیمی که در فاز هجومی استثنایی ظاهر می‌شود و شاید با پوشش نقاط ضعف خود در بخش دفاعی بتواند رویای مردم کشورش یعنی قهرمانی در آسیا را محقق کند.