به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان و لوییس سوارز، دو مهاجم مشهور و پرافتخار اتلتیکومادرید در هفته های اخیر در امر گلزنی ناموفق بوده و به شدت مورد انتقاد قرار گرفته اند. دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید به دفاع از عملکرد این دو ستاره روخی بلانکوس پرداخته و تاکید کرد این بحران به زودی حل خواهد شد.

دیگو سیمئونه گفت: "آنتوان گریزمان در چند بازی اخیر گلزنی نکرده و سطح عملکرد او فراتر نسبت به آنچه ما به آن عادت کرده ایم، پایین تر است. او یکی از بازیکنانی است که بیشترین گل را در تاریخ اتلتیکومادرید زده است. گریزمان همیشه با نهایت توان تلاش کرده و به دنبال نتیجه جمعی برای تیم است، پس من شک ندارم که او از این وضعیت خارج خواهد شد. او گریزمان است، یکی از بهترین های جهان، چیزی که او نیاز دارد بازگشت به گلزنی است که به او اعتماد به نفس می دهد. پس از رخ دادن این اتفاق دوباره گریزمانی را خواهیم دید که به عملکردش عادت کرده ایم.

شرایط لوییس سوارز؟ من به این موضوع شک ندارم این است که لوئیس همیشه هنگام بازی کردن در ترکیب تیم ملی اروگوئه در کنار دوستانش موفق به گلزنی می شود و یک امر طبیعی است. امیدوارم اگر سوارز در ترکیب ثابت قرار گرفته و یا به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد، دروازه حریف را باز کند. این همان چیزی است که او می خواهد و برایش زندگی می کند."