به گزارش "ورزش سه"، کین از زمان ترک تاتنهام و پیوستن به بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خیلی زود به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شد و نشان داد که پرداخت این هزینه هنگفت برای او بی‌دلیل نبوده است.

این بازیکن به ماشین گلزنی در بوندسلیگا و پیراهن بایرن مونیخ تبدیل شد و بهترین عملکرد ممکن را به نمایش گذاشت تا بسیاری در انتظار شکسته شدن رکورد ویژه بیشترین گل زده در یک فصل بوندسلیگا که در حال حاضر در اختیار لواندوفسکی است باشند. 

کین در واکنش به این موضوع و فاصله 17 گل با این رکورد در فاصله 14 بازی باقی مانده به PA گفت: «من نمی‌دانم باید انتظار چه چیزی را داشته باشم. همیشه به خودم باور داشتم و هر سال گل‌های زیادی را در لیگ برتر به ثمر رساندم و این مسیری است که دوست دارم در بوندسلیگا هم تکرار کنم. 

1974276

احتمالا فکر نمی‌کردم در این مقطع از فصل این تعداد گل را زده باشم. اما شما من را می‌شناسید، من دوست ندارم محدودیتی برای خودم ایجاد کنم. دوست ندارم به صورت خاص به رکوردها فکر کنم. آنها نتیجه سختکوشی و انجام کارهای کوچک در بیرون از زمین هستند که شما را در شرایط خوبی قرار می‌دهند. 

تمرکز من روی کوتاه مدت است و سپس وقتی نزدیک‌تر شدم و در اواخر فصل وقتی در فاصله قابل دسترسی به این رکورد قرار گرفتم، مطمئنا به آن فکر خواهم کرد و چیزی است که دوست دارم به آن برسم.»