به گزارش "ورزش سه"، هرگز از هیچ هم تیمی لیونل مسی حرف بد و نکته‌ای منفی در مورد او شنیده نشده است. جرمن پتسلا، مدافع تیم ملی آرژانتین، نیز در مصاحبه جدید خود در مورد مسی چیزی جز تعریف و تمجید نداشت که بگوید.

1987586

در مصاحبه با نشریه لاناسیون، وقتی مدافع ارزشمند رئال بتیس در مورد اولین دیدارش با مسی سوال شد، او گفت: «دو بازی آخر مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه بود که من برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدم. طبیعی بود که کمی خجالتی باشم و در میان ملی پوشان اور بانگا را خوب می شناختم. او از من خواست که برای صرف صبحانه به اتاقش برویم و گابریل مرکادو نیز به ما اضافه شد. بانگا ولی به جای اتاق خودش به اتاق مسی رفت. من از خجالت نمی خواستم به اتاق مسی بروم ولی من را به زور بردند.»

1987585

پتسلا ادامه داد: «یادم است چند دقیقه نمی توانستم حرف بزنم و به او حتی نگاه کنم. فکر می کردم درست نیست اگر من شروع کننده صحبت با مسی باشم. در نهایت بعد از مدتی مسی خودش سر صحبت را باز کرد و از رئال بتیس پرسید. او همه چیز را از بتیس و بازیکنانش می دانست و اطلاعاتش کامل بود. من اصلا باورم نمی شد او اینقدر از بتیس اطلاعات داشته باشد. همانجا بود که فهمیدم چرا او بهترین بازیکن دنیاست. مسی تک تک رقبایش را به جزئیات می شناسد و به دقت روی آنها مطالعه می کند.»