به گزارش "ورزش سه"، چه کسی تصور می‌کرد رئال مادرید روزی در دربی با دو مدافع میانی 1.75 متری به میدان برود؟ این اتفاق یکشنبه شب رخ داد و رئال با ناچو و دنی کارواخال کوتاه قامت به میدان رفت و تاوانش را در دقیقه 93 داد. 

دو بازیکن اتلتیکو به راحتی درون محوطه جریمه رئال سر زدند تا گل تساوی به ثمر برسد. روی هر کرنر و ارسال از جناحین نیز تن و بدن هواداران رئال می‌لرزید.

1971879

رودیگر، آلابا و میلیتائو به دلیل مصدومیت در دسترس نبودند و شوامنی نیز محروم بود. این وضعیت ممکن است در ادامه فصل نیز تکرار شود. تصور کنید بار دیگر رودیگر مصدوم شده و یا محروم شود و شوامنی نیز نتواند رئال را همراهی کند.

آلوارو بنیتو، هافبک سابق رئال، که تا چند سال پیش مربی تیم زیر 17 ساله‌های باشگاه بود، به آاس گفت: «بله، این ریسک بزرگی است که قبل از هر کسی خود باشگاه و کادر فنی آن را می‌داند. آنچلوتی به وضوح درک می‌کند که این شرایط ممکن است در ادامه فصل نیز تکرار شود و این ترس، او و همه هواداران را تا انتهای فصل رها نخواهد کرد.»

1987581

بنیتو ادامه داد: «هنوز مقطع حساس فصل و بازی‌های لیگ قهرمانان باقی مانده است. باشگاه ترجیح داد خریدی در دفاع نداشته باشد و این ریسک را قبول کرد. سال قبل این وضعیت در خط حمله بود و بنزما تنها مهاجم نوک رئال محسوب می‌شد. او اغلب نیز مصدوم بود ولی توانست در بیشتر بازی‌های مهم در دسترس باشد و رئال دو جام کسب کند. ببینیم امسال در دفاع نیز خوش شانس خواهیم بود یا خیر.»