به گزارش "ورزش سه"، ساحل عاج پس از پیروزی دراماتیک 2-1 در وقت اضافه مقابل مالی به نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا راه یافت. با این حال اودیلون کاسونو باید این بازی را از روی سکوها تماشا کند.

مدافع بایرلورکوزن در دقیقه 43 این بازی با دریافت دومین کارت زرد، از زمین مسابقه اخراج شد. او در دقیقه 16 اولین کارت زرد خود را دریافت کرد و خطای او باعث اعلام یک ضربه پنالتی شد که البته بازیکن مالی آن را از دست داد.

کاسونو در هر سه بازی مرحله گروهی نیمکت نشین بود. او در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سنگال به ترکیب بازگشته بود. با توجه به صعود به نیمه نهایی کاسونو قطعا یک هفته دیگر از همراهی لورکوزن محروم خواهد بود.

1987721

بدین ترتیب این مدافع دو بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل اشتوتگارت و هفته بیست و یکم بوندس‌لیگا مقابل بایرن مونیخ را از دست داد. ساحل عاج روز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی به مصاف کنگو خواهد رفت.

حتی اگر ساحل عاج در این دور حذف شود، کاسونو برای بازی بایرن در دسترس نخواهد بود چون آن‌ها باید در بازی رده بندی هم شرکت کنند. کاسونو تنها بازیکن لورکوزن است که هنوز در جام ملت‌های آفریقا حضور دارد.

ادموند تاپسوبا و امین عدلی در جریان پیروزی 2-0 مقابل دارمشتات به ترکیب بازگشتند و تاپسوبا در دقیقه 89 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.