به گزارش "ورزش سه"، این می تواند خبر بسیار خوبی برای استقلال و هوادارانش باشد. در شرایطی که اخبار نگران کننده ای از وضعیت چشم ستاره محبوب و فرانسوی آبی‌ها به گوش می‌رسید، رسانه رسمی باشگاه خبر امیدوارکننده‌ای را منتشر کرد.

تمام هواداران استقلال، کادرفنی و بازیکنان این تیم، نگران وضعیت چشم کوین یامگا هستند. بازیکنی که پس از برخورد استوک‌های حامدی‌فر با صورتش، دچار آسیب دیدگی شدید شد و طی این مدت چندین بار مورد عمل جراحی قرار گرفت.

1987894

چند روز پیش، یکی از طولانی‌ترین عمل‌های یامگا صورت گرفت و او ساعت‌ها در اتاق عمل به سر می‌برد و حالا رسانه رسمی استقلال با انتشار اطلاعیه زیر، از رو به بهبود بودن وضعیت سلامتی این بازیکن خبر داده است.

بولت سرشاخهآبی‌ها نوشته‌اند:

باز شدن پانسمان چشم کوین یامگا بعد از چهارمین عمل جراحی بر روی چشم آسیب دیده ستاره استقلال، درهای امید را به روی کوین یامگا و استقلال گشود.

دکتر فرزاد پاکدل، پزشک معالجی که چهارمین عمل جراحی را روی چشم کوین یامگا انجام داد، امشب پس از تعویض پانسمان چشم ستاره خارجی استقلال و معاینه دقیق، از روند درمان کوین یامگا ابراز رضایت کرد و این خبر خوش را به استقلالی‌ها داد که اوضاع چشم کوین رو به بهبودی است.

کوین یامگا نیز به نشانه قدردانی از پزشک معالجش، پیراهن خود را به دکتر فرزاد پاکدل هدیه کرد.

روند درمان کوین یامگا تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت و استقلالی‌ها امیدوارند این ستاره دوست داشتنی را باز هم با پیراهن آبی در میادین ببینند.