به گزارش "ورزش سه"، دمبله به یکی از معضلات باشگاه بارسلونا در روزهای اخیر تبدیل شده و تلاش‌ها برای جدایی هرچه سریع‌تر این بازیکن ادامه دارد.

این مهاجم فرانسوی درخواست‌های بارسا برای تمدید قرارداد را نپذیرفت و خواهان دریافت مبلغ بالایی به عنوان دستمزد در قرارداد جدیدش بود که با توجه به شرایط مالی بد این باشگاه عملا غیرممکن به نظر می‌‍رسید.

در نهایت متئو آلِمانی، مدیر فوتبال بارسا، با انتقاد شدید از رفتارهای این بازیکن به صورت علنی اعلام کرد که از او خواسته شده هرچه زودتر این تیم را ترک کند.

این باشگاه کاتالان برای جذب بازیکنان جدید مدنظر ژاوی و ثبت قراردادهای آنها با توجه به محدودیت دستمزد تعیین شده از سوی لالیگا نیاز به فروش بازیکنانی داشت که دمبله یکی از آنها بود.

 

 

در روزهای اخیر گفته می‌شد که موسی سیسوکو، مدیربرنامه این بازیکن، جلساتی را با ژاوی و مدیران باشگاه بارسا برگزار کرده و گفته که او قصد دارد همچنین به حضورش در این تیم ادامه دهد و حاضر به امضای قرارداد جدید است اما بارسا تصمیمش درباره او را گرفته بود.

شب گذشته بسیاری از منابع خبری مدعی شدند که پی اس جی مذاکراتی را با دمبله انجام داده و به توافق شخصی رسیده و حالا مارکا اعلام کرده که باشگاه بارسا آماده است تا این ملی‌پوش فرانسوی را با مبلغی در حدود 20 میلیون یورو به فروش برساند .

پیش از این گفته می‌شد نیوکاسل، منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام نیز جز باشگاه‌هایی هستند که شرایط این بازیکن را زیر نظر داشته و صحبت‌هایی را نیز برای جذب او انجام داده‌اند.

قرارداد دمبله با بارسلونا در ژوئن 2022 به پایان می‌رسد و مدیران این باشگاه به هیچ وجه نمی‌خواستند با توجه به هزینه‌ای که برای خرید او شده بود، اجازه جدایی‌اش به عنوان بازیکن آزاد را بدهند.