به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد امروز پس از توافق با تیم اف‌سی‌ سئول به عنوان خرید جدید این باشگاه کره‌ای معرفی شد.

لینگارد کنفرانس خبری خود به عنوان بازیکن جدید اف‌سی‌‌سئول را با گفتن این جمله آغاز کرد: "این یک افتخار است که به سئول آمده‌ام و همچنین یک چالش جدید برای من است. من مشتاقانه منتظرم که هر چه زودتر به میادین بازگردم. به فرم خوبی خواهم رسید."

یکی از هواداران فوتبال در بدو ورود به لینگارد یک دانسو، یک ساز سنتی کره‌ای، هدیه داد. لینگارد در این باره گفت: "من هنوز دانسو را امتحان نکرده‌ام اما می‌دانم که ساز معروف کره‌ای است. کم کم با آن آشنا خواهم شد."

1988510

او سپس با ابراز علاقه به هوادارانش گفت: "هدایای زیادی در فرودگاه و هتل‌ دریافت کردم. از محبت هوادارانم سپاسگزارم. با تمام قلبم از آن‌ها سپاسگزارم. فکر می‌کنم این کاری است که باید انجام دهم."

او درمورد فضای کره و برداشت شخصی خودش از این کشور گفت: "به دلیل قراردادها و کارهای دیگر هنوز نتوانسته‌ام زیاد در شهر باشم اما احساس می‌کنم که سئول عالی و بزرگ بود. هواداران هم خیلی پرشور هستند. من مشتاقانه منتظرم که هر چه زودتر به ورزشگاه بروم و با هواداران دیدار کنم."

1988520

لینگارد درمورد اینکه چرا اف‌سی‌‌سئول را انتخاب کرده‌، گفت: "باشگاه‌های دیگر فقط به صورت شفاهی مذاکره کردند، اما سئول با تمام مدارک آماده به منچستر آمد و با بررسی حضوری وضعیت جسمانی من، تمایل به همکاری را نشان داد. در آن لحظه تصمیم گرفتم که نگران باشگاه‌های دیگر نباشم. می‌دانستم تیمی را پیدا می‌کنم و در ماه ژانویه قرارداد امضا می‌کنم، بنابراین هر روز با یک مربی شخصی تمرین می‌کردم تا به آمادگی جسمانی عالی برسم. این مرحله جدیدی در زندگی‌ام است. من اهداف زیادی دارم اما سعی دارم به تیم کمک کنم. به سئول آمدم تا جام ببرم و این رؤیای من است."