به گزارش "ورزش سه"، با نگاه به وقایع کنونی فوتسال ایران، شماره یک این فصل ماموریت نیمه تمامش را در خانه به پایان رساند و با گذر از سد آناصنعت قم، رکورد جالب دیگری را از خود بر دیواره تاریخ لیگ برتر حک کرد. آن‌ها به تنها تیمی بدل شدند که تمامی تیم‌ها لیگ را چه کوچک و چه بزرگ شکست داده‌اند تا نقطه ضعف و تاریکی را برجای نگذارند و اپسیلون نقدی به آن‌ها جائز نباشد. البته امروز، ماجراجویی سربازها به پایان رسید و شاگردان لطفی همانند فصل گذشته به دسته پایین‌تر سقوط کردند تا از کرجی‌ها به عنوان تنها تیمی که در دو فصل پیاپی از آوردگاه بزرگ پرت شده است، یاد کنند.

1988603

و..‌. اما سیرجانی‌ها تاریخ‌شان را از نو نوشتند و با گلباران کردن حریف از پیش تسلیم شده، سه هفته مانده به اتمام لیگ، جایگاه سومی خود را مسجل کردند تا به آرزوهای خود رنگ واقعیت ببخشند. دوئل سن‌ایچ و ایرالکو برنده نداشت تا مردان خوراکچی با غنیمت تک امتیازی بالاخره نفس راحت در این فصل بکشند و در دیگر مسابقه، فرش آرا باری دیگر چهره خوف‌ناکش را به نمایش گذاشت و در حالی که از میزبان بندرعباسی عقب افتاده بود، در لحظات پایانی نتیجه را به تساوی کشاند. همه اینها به این معناست که پس از تکلیف قهرمان فصل، حالا پرونده تیم سوم لیگ و تیم‌های سقوط کرده لیگ مشخص شده است.

دو دیدار باقی مانده این هفته، فردا با رویارویی کراپ الوند _ فولاد زرند ایرانیان و مس‌سونگون ورزقان _ شهرداری ساوه، پیگیری می‌شود.

*نتایج پنج دیدار امروز به شرح زیر است؛

*گیتی‌پسند اصفهان 4 _ 3 آناصنعت قم
گل‌های گیتی‌پسند: مهدی کریمی دو گل _ بهداد شیخ احمدی _ بهمن جعفری
گل‌های آناصنعت: امیرحمزه صدیق زاده دو گل _ مسعود عباسی

*مقاومت البرز 2 _ 2 سفیرگفتمان تهران
گل‌های مقاومت: علی‌‌رضا جوان _ مهدی آهنگری
گل‌های سفیرگفتمان: مرتضی فرزانیان دو گل

*پالایش نفت بندرعباس 3 _ 3 فرش آرا مشهد
گل‌های پالایش نفت: امیررضا خون‌جهان _ محمد بنی‌اسدی _ محمدحسین بازیار
گل‌های فرش آرا: سعید سروری دو گل _ حمید قهرمانی

*گهرزمین سیرجان 9 _ 0 حافظ ساری
گل‌های گهرزمین: میثم خیام دو گل _ مانی قانع سه‌ گل _ مهدی دهقان‌نژاد دو گل _ محمد نجف زنگی _ شهاب طالبی
گل‌های حافظ: __

*سن‌ایچ ساوه 1 _ 1 ایرالکو اراک
گل‌های سن‌ایچ: رضا سپندار
گل‌های ایرالکو: سیدحسین موسوی