به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که این موضوع به یک اتفاق تکراری تبدیل شده است. در زمان برگزاری دربی ریاض و در مسابقاتی که با میزبانی الهلال برگزار می‌شود، هواداران این تیم برای رژه رفتن روی اعصاب کریستیانو رونالدو، نام رقیب او یعنی لیونل مسی را فریاد می‌زنند.

دو تیم پایتخت‌نشین عربستانی، در آخرین دیدار تورنمنت سه جانبه جام فصل ریاض در استادیوم تازه تأسیس کینگدام آرنا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی دو بر صفر الهلال و قهرمانی آنها برابر النصر به پایان رسید تا یک شکست دیگر در دربی، برای رونالدو ثبت شود.

1988725

فوق ستاره پرتغالی باز هم شب کم فروغی را برابر الهلال تجربه کرد و بیش از آنکه او را در حال خلق موقعیت و حضور در محوطه جریمه حریف ببینیم، او مشغول اعتراض به تصمیمات داور مسابقه بود که در یک مورد نیز به دلیل اینکه در مخالفت با قاضی میدان زیر توپ کشیده بود، یک کارت زرد دریافت کرد.

1988729

اما نکته مهم این دربی، تشویق دوباره کاپیتان آرژانتین و رژه هواداران الهلال روی اعصاب و روان فوق ستاره پرتغالی بود. در دقایقی از بازی که آبی‌ها با نتیجه دو بر صفر پیش بودند، آنها یک‌صدا نام لیونل مسی را به زبان آورده و اینگونه قصد داشتند تا تمرکز رونالدو را بر هم بزنند.

1988723

کریستیانو که به نظر می‌رسید از روند مسابقه و نتیجه به دست آمده به شدت عصبانی بود، در چند مقطع نسبت به تشویق مسی واکنش نشان داد. او ابتدا رو به جایگاه هواداران الهلال، انگشت شصتش را به نشانه لایک و تأیید بالا آورد و سپس با حرکات دست از هواداران خواست تا مسی را با صدای بلندتری تشویق کنند.

1988733

اما دقایقی بعد و با تشویق دوباره مسی، رونالدو دستش را به پشت گوشش برد و اینگونه نشان داد که صدای هواداران الهلال را نمی‌شنود و از آنها خواست تا با صدای بیشتری به تشویق کاپیتان آرژانتین بپردازند که این تصویر توسط کارگردان تلویزیونی شکار شد.

1988732

در ویدیوی دیگری که توسط هواداران منتشر شده، در شرایطی که بازی متوقف شده، رونالدو به سمت هواداران الهلال می‌رود و با حرکات دست، به خودش اشاره کرده و برای آنها کری می‌خواند که طرفداران رقیب به یک‌باره از جا بلند شده و نسبت به این حرکت کاپیتان النصر اعتراض می‌کنند.