به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی چلسی و نیوکسل در چارچوب مسابقات جام اتحادیه در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۳ در ورزشگاه استمفوردبریج، پس از گل اول آبی‌ها، جردن چیدلی، هوادار ۲۵ ساله چلسی به زمین رفت و آنقدر به مارتین دوبراوکا، دروازه‌بان نیوکسل، نزدیک شد که بسیاری تصور کردند او قصد حمله به او را دارد.

چیدلی از ۴ سالگی در همه بازی‌های خانگی چلسی حاضر بوده اما کارهایش در بازی برابر نیوکسل، به‌جای «متعصبانه»، «احمقانه» توصیف شدند. او به حمله به دروازه‌بان و ورود غیرقانونی به زمین متهم شد و امروز برای دفاع از خود در دادگاه حاضر بود.

1988701

دادستان اتهام حمله به دروازه‌بان را رد کرد و دلیل اقدام او را از روی خوشحالی بیش از حد از گل تیمش دانست. وکیل چیدلی گفت: «او از روی خوشحالی زیاد این کار را کرده و قول می‌دهد که هرگز آن را تکرار نکند.»

دادستان دفاعیات چیدلی و وکیلش را منطقی دانست اما در ادامه گفت: «آقای چیدلی شخصیتی عالی دارد. این جرم او در رده پایین‌ترین جرم‌ها قرار دارد. با این حال چیزی که آن را جدی می‌کند ورود غیرقانونی به زمین فوتبال است. وقتی یک قانون شکسته می‌شود موضوع جدی است. بنابراین شما را به ۳ سال ممنوعیت از حضور در ورزشگاه‌ها محروم می‌کنم تا برای دیگر هواداران یک درس عبرت باشد.»

چیدلی همچنین به ۱۴۱۰ یورو جریمه نقدی هم محکوم شد که با توجه به اینکه تازه با همسرش خانه‌ای را خریداری کرده‌اند، تعیین شد که او جریمه را به‌صورت قسطی بپردازد.