به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد. به عبارت دیگر، ستاره پاری سن ژرمن اکنون می‌تواند با هر باشگاهی برای پیوستن به فصل آینده مذاکره کند. فرض بر این است که او در نهایت در رئال مادرید خواهد رفت. انتقالی که می‌تواند میلان را از نزدیک تحت تاثیر قرار دهد.

1988858

طبق گزارش تله‌فوت و رسانه‌های انگلیسی، پاریسی‌ها برای همه سناریوها آماده می‌شوند و با جدایی امباپه بازار را برای یافتن بهترین جانشین زیر و رو خواهند کرد. هدف اول نیز لیائو خواهد بود.

ستاره پرتغالی مدت‌ها مورد علاقه لوئیز کامپوس (مدیر فنی پی اس جی) بوده اما تنها دلیلی که او تمام تلاشش را برای خرید لیائو نکرده این است که او هم پست کیلیان امباپه است ولی با جدایی امباپه همه چیز عوض می‌شود.

1973374

 لازم به یادآوری است که بازیکن فعلی میلان در فصل 19-2018 در لیل حضور داشت و در 24 بازی 8 گل زد و دو پاس گل داد. میلان برای او 30 میلیون یورو پرداخت کرد و حالا برای جدایی لیائو بند 175 میلیونی او را طلب می‌کنند. بند با ویژگی‌های خاص و فقط بین 5 تا 15 جولای هر سال تا پایان قرارداد او در سال 2028 قابل پرداخت است. البته می‌توان آن را در چند قسط پرداخت کرد.