به گزارش "ورزش سه"، اندریک، خرید برزیلی رئال مادرید، خاطره عجیبی از برد آرژانتین مقابل برزیل در ورزشگاه ماراکانا دارد.

برتری 1-0 تیم ملی فوتبال آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل برزیل در ورزشگاه ماراکانا یکی از بازی‌های ماندگار سال 2023 در قاره آمریکای جنوبی بود.

1989032

قهرمان جام جهانی 2022 قطر موفق شد با گل نیکلاس اوتامندی برزیل را در یک بازی جنجالی شکست دهد. قبل از این بازی طرفداران آرژانتینی در برزیل مورد حمله پلیس قرار گرفته بودند.

این حمله در ورزشگاه‌ هم رخ داد و امیلیانو مارتینز و سایر بازیکنان آرژانتین خواستار توقف برخورد خشونت آمیز نیروهای امنیتی با طرفداران آرژانتینی شدند.

در جریان بازی هم بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیری داشتند که در دقیقه 81 هم جوئلینتون از برزیل زمین بازی را با کارت قرمز مستقیم ترک کرد.

1989031

اندریک درمورد اتفاق عجیب این بازی به مجله پلاکار گفت: "زمانی که در ماراکانا بازی می‌کردم، دیدم برزیلی‌ها، آرژانتین را تشویق می‌کنند. کمی غم انگیز است، زیرا این یک بازی کلاسیک است، یک جنگ، این بازی بین برزیل و آرژانتین است. دیدن طرفداران برزیلی که آرژانتین را تشویق می‌کنند، ناراحت کننده بود. یک برزیلی تیم حریف برزیل را تشویق می‌کند؟ این سخت است. ما می‌خواهیم چهره شادتری را برای هواداران به ارمغان بیاوریم و به خواست خدا در سال‌های آینده بتوانیم قهرمان جام جهانی شویم."

بولت هوادارروانشناس داری؟

برای من، روانشناسانم اعضای خانواده‌ام هستند. چیزی برای صحبت کردن وجود ندارد. روانشناس من، اول و مهمتر از همه، خداست. لازم نیست قلبم را به روی دیگران باز کنم. من خدا را در زندگی‌ام دارم.

بولت هوادارهدف؟

من فقط می‌خواهم بچه‌های این نسل جدید را خوشحال کنم تا با لبخند بزرگ شوند. من این کار را انجام می‌دهم و معتقدم وینیسیوس هم همینطور است، او می‌تواند برای نسل ما و برزیلی‌ها یک اسطوره باشد. این در مورد رودریگو هم صدق می‌کند.