به گزارش ورزش سه، رسانه های فرانسوی در گزارشی مدعی شدند که جنارو گتوزو سرمربی ایتالیایی این باشگاه پس از تساوی 1-1 مقابل متز در ادامه نتایج ضعیفش از هدایت این تیم برکنار شد.

مارسی که فصل را با حضور مارسلینو آغاز کرد و پس از آن در هفته پنجم جنارو گتوزو را به عنوان جانشین او معرفی کرد، با گتوزو شرایط چندان جالبی نداشت و علی رغم اینکه مارسی از گروه خود در لیگ اروپا بالاتر از آژاکس و آاک آتن به مرحله بعد رساند، حالا اخراج شد تا مارسی به دنبال سومین سرمربی فصل خود باشد.

گتوزو در 15 بازی از لیگ یک فرانسه، تنها 21 امتیاز کسب کرد تا ضعیف ترین نتیجه را در میان سرمربیان تاریخ این باشگاه گرفته باشد و هرگز شرایط خوبی نداشته باشد. او از هفته هفدهم تا هفته بیست و یکم، در طی 5 بازی، 4 تساوی با نتیجه 1-1 و یک شکست مقابل لیون ثبت کرد تا خودش از اولتیماتوم سران این باشگاه آگاه باشد.

لازم به ذکر است شب گذشته فابریتزیو رومانو در توئیتی مدعی شد او گزینه هدایت باشگاه تورینو ایتالیا است. با توجه به اتمام قرارداد یوریچ با تورینو در تابستان آینده، تورینو به دنبال جایگزینی این سرمربی کروات با گتوزو است و با توجه به برکناری گتوزو باید دید شرایطش به چه شکلی پیش می‌رود.