به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فصل گذشته در اکثر هفته‎‌ها در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار داشت و آرسنال شانس اول قهرمانی بود اما شرایط در هفته‌های پایانی تغییر کرد و جام را به دست آورد. 

شاگردان پپ گواردیولا در این فصل هم در حال حاضر پس از لیورپول و با دو امتیاز اختلاف نسبت به این تیم در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند، اما هنوز امیدوار هستند که بتوانند بار دیگر از عنوان قهرمانی‌شان دفاع کنند. هرچند به نظر می‌رسد کار سختی در پیش دارند. 

رودری در گفت‌وگو با دیلی میرر درباره کورس قهرمانی این فصل اظهار داشت: «از زمانی که به سیتی آمدم، هر سال شرایط سخت و سخت‎‌تر شده است. فکر می‌کنم امسال دو مدعی دیگر برای قهرمانی داریم، یا اگر استون ویلا را اضافه کنیم شاید حتی بتوان گفت سه مدعی بیشتر. وقتی رقیب بیشتری داشته باشید کار سخت‌تر است. 

1975801

من انتظار ندارم که تکلیف قهرمان در فاصله یک ماه آینده در لیگ برتر مشخص شود. فکر می‌کنم که همه چیز در بازی آخر معلوم خواهد شد. اما ما برای این اتفاق آماده هستیم. می‌دانستم لیورپول به کورس بازخواهد گشت. لیورپول با یورگن کلوپ و بازیکنانی که دارد قدرتمند است. 

همه ما دیدیم که آرسنال توانایی انجام چه کارهایی را هم دارد. آنها لیورپول را به بهترین شکل شکست دادند. آنها تیمی هستند که سال گذشته تقریبا همه کارها را به بهترین شکل انجام دادند اما تقریبا! این تیم امسال هم خیلی خوب است و با ما رقابت می‌کند.»