به گزارش "ورزش سه"، در حساسترین بازی هفته بوندسلیگا، بایرن مونیخ و بایرلورکوزن در ورزشگاه بای آرنا شهر لورکوزن به مصاف یکدیگر رفتند. باواریایی‌ها در صورت پیروزی خارج از خانه بعد از بیست و یک هفته به صدر جدول می‌رسند و لورکوزن در صورت پیروزی اختلاف امتیاز را با قهرمان 10 دوره قبلی بوندسلیگا به 5 امتیاز افزایش می دهد و گام بلندی برای قهرمانی در لیگ برخواهد داشت.

تیم سرحال و هجومی ژابی آلونسو موفق شد خیلی زود گل اول را به ثمر برساند. بایرن در ابتدای بازی تحت فشار حملات لورکوزن قرار گرفت و این فشارها برای صدرنشین بوندسلیگا در دقیقه 18 به ثمر نشست. جایی که بعد از یک پرتاب در زمین بایرن و با گردش توپ خوب تیم میزبان توپ در جناح راست به روبرت اندریش رسید و این ستاره سانتر کوتاه و زمینی خود را به دهانه دروازه بایرن فرستاد. توپ او از مقابل مدافعان  بایرن عبور کرد و در سمت چپ و تقریبا کنار تیرک افقی به ‌ استانیشیچ رسید و این ستاره هم با یک بغل پای راست  به سادگی دروازه را باز کرد.

1989419

استانیشیچ فصل گذشته در برنامه های توماس توخل جایی نداشت و از ماه مارس تا پایان فصل تنها 4 بار به میدان رفت تا برای کسب دقایق بیشتر در زمین به صورت قرضی در تابستان به لورکوزن بپیوندد. او در لورکوزن به یکی از ستاره های تیم ژابی تبدیل شده و به عنوان بازیکن فیکس 19 بار برای لورکوزن به میدان رفته است. این ستاره 23 ساله موفق شد اولین گلش برای لورکوزن، و شاید یکی از حساسترین گل های دوران حرفه ای اش، را مقابل تیم سابقش به ثمر برساند.

1989420