به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن موفق شد با ارائه یک بازی حساب شده در مهمترین رقابت این هفته بوندسلیگا برای تعیین صدرنشین، در خانه، بایرن مونیخ را 3-0 شکست و اختلاف امتیاز خود را با این تیم به 5 افزایش دهد. شاگردان توخل به لحاظ تاکتیکی کاملا ضعیف‌تر از حریف ظاهر شدند و با وجود مالکیت نزدیک به دو برابری، موقعیت‌های کمتری روی دروازه حریف خلق کردند.

کیمیش در مصاحبه بعد از این شکست در پاسخ به سوالی در مورد شانش قهرمانی بایرن بعد از این دیدار، به همین مسئله اشاره کرد: "ما باید اول خیلی چیزها را تغییر دهیم و پیشرفت کنیم. چیزهای زیادی درون تیم خودمان برای اصلاح کردن داریم و فقط باید به خودمان نگاه کنیم نه به اوضاع لیگ. تا این موارد اصلاح نشوند، نمی‌توانیم در مورد قهرمانی حرف بزنیم نه در بوندسلیگا و نه در اروپا."

1989585

او در ادامه از توماس توخل و کارش در بایرن حمایت کرد و گفت: "سرمربی ما را به خوبی آماده کرده است. اما هرکدام از ما باید بتوانیم هر از گاهی با سیستم متفاوتی بازی کنیم. در بازی ما متاسفانه شادی، خلاقیت، سهولت و آزادی زیادی وجود ندارد. ما واقعاً در ایجاد موقعیت مشکل داریم و زمانی هم که میتوانیم موقعیتی خلق کنیم، تحت فشار آن را از دست می‌دهیم."