به گزارش "ورزش سه"، حاتم خیمی، رئیس سابق باشگاه الوحده عربستان، بر لزوم عدم ادامه تحریک کریستیانو رونالدوی پرتغالی، کاپیتان النصر، تاکید کرد.

رونالدو پس از شکست 2-0 مقابل الهلال در جام فصل ریاض دست به اقدامی غیراخلاقی زد و مورد تحریک برخی از هواداران الهلال قرار گرفت.

در همین رابطه خیمی طی اظهاراتی به شبکه روتانا گفت: "علی‌رغم عشق زیاد ما به کریستیانو، او اشتباه کرد و هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند غیر از این را بگوید... هیچ توجیهی برای ارتکاب این اشتباه بزرگ او وجود ندارد. چنین رفتاری نباید از بازیکن بزرگی مانند کریستیانو سر بزند، جدای از صحبت در مورد پنالتی، اگر رونالدو بابت کاری که انجام داده عذرخواهی کند، خوب است."

رئیس سابق الوحده گفت: "اتفاقاتی که در راهروها هنگام خروج بازیکنان می‌افتد، مانند پرتاب بطری آب، در لیگی که مورد توجه سراسر جهان قرار گرفته، غیرقابل قبول است. ما در حال حاضر پروژه بزرگی داریم و تلاش‌هایی برای توقف آن وجود دارد، بنابراین باید با جدیت با این موضوع برخورد کرد و اشتباه نکنیم تا ابزاری برای مقابله با پروژه نباشیم. ما ستاره‌های بزرگ زیادی در لیگ عربستان داریم و هواداران باید از تحریک این نام‌هایی که در خدمت ورزش ما هستند، دست بردارند."