به گزارش "ورزش سه"، یکی از تماشاگران بازی النصر و الهلال ویدیوی جالبی را از خشم کریستیانو رونالدو منتشر کرده است. ستاره پرتغالی پس از اینکه متوجه شد جایزه بهترین بازیکن جام فصل ریاض به سرگئی میلینکوویچ-ساویچ اهدا می‌شود به شدت عصبانی شد.

رونالدو پس از شکست 2-0 در فینال جام فصل ریاض، مراسم اهدای جوایز را از دور دید و متوجه شد که ساویچ برنده جایزه بهترین بازیکن این مسابقات شد. رونالدو از این تصمیم خشمگین می‌شود. او قبل از رفتن به رختکن، مدال نقره‌اش را برداشته و آن را به سمت سکوها پرتاب می‌کند.

فوق ستاره پرتغالی چهارشنبه، شبی جنجالی را پشت سر گذاشت و تیم النصر بار دیگر مقابل الهلال شکست خورد. آن‌ها در لیگ عربستان سعودی هم این تیم شکست خورده بودند.

1989773

گل های سرگئی میلینکوویچ-ساویچ و سالم الدوساری به صدرنشین لیگ برتر عربستان کمک کرد تا مقابل النصر یک برد راحت کسب کنند. طرفداران الهلال در این شب به اندازه کافی روی اعصاب رونالدو بودند.

1989771

در جریان بازی طرفداران یکصدا لیونل مسی آرژانتینی را تشویق می‌کردند و رونالدو از این شعارها عصبانی شده بود. او خطاب به هواداران می‌گفت:"من اینجا هستم، نه مسی." عصبانیت کاپیتان النصر در لحظه دیگری از بازی به اوج رسید و به دلیل ضربه محکم توپ به سمت سکوی هواداران الهلال کارت زرد دریافت کرد.

1989772