به گزارش "ورزش سه"، مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود. روز سه‌شنبه منچستر سیتی و رئال مادرید در دو دیدار خارج از خانه به مصاف تیم‌های کپنهاگن و لایپزیش می‌روند و چهارشنبه هم بایرن مونیخ مهمان لاتزیو است و پاری سن ژرمن در پاریس از رئال سوسیه‌داد پذیرایی می‌کند.

باواریایی‌ها در روزهای خوبی وارد چمپیونزلیگ نمی‌شوند. آنها دیشب برابر بایر لورکوزن متحمل شکست ۳-۰ شدند و ممکن است بازی حساس برابر لاتزیو را هم به دلیل روحیه بد با نتیجه بدی پشت سر بگذارند.

در سمت دیگر لاتزیو با پیروزی ۳-۱ مقابل کالیاری به مصاف بایرن مونیخ می‌رود. آنها فرم خوبی دارند و بعید نیست بتوانند برای تیم بوندسلیگایی مشکلات زیادی ایجاد کنند.

1984166

ساری هم این موضوع را تایید کرد. او امروز در مصاحبه‌ای گفت: «ما در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یک تیم سطح بالا، یکی از قوی‌ترین تیم‌های جهان، بازی می‌کنیم. این یک بازی بسیار دشوار است که برای ما در دسته غیرممکن‌ها قرار دارد. اما روی دیگر این سکه وجود دارد: بسیاری از تیم‌ها دوست دارند در وضعیت ما باشند. در طول هفته عملکرد خوبی داشتیم. 

ما می‌توانیم یک بازی خوب را پشت سر بگذرانیم و مقابل بایرن خوش بگذرانیم. آنها تیم خوبی هستند اما ما انگیزه زیادی داریم و اصلا تیمی از پیش‌باخته نیستیم.»