به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان برای اولین باردر ورزشگاه خود بازی روز سه شنبه را میزبانی می‌کند علی علیزاده در این مورد به خبرنگار ما گفت : ورزشگاه ما چمن خیلی مطلوبی دارد. همانطور که میدانید در زمین شماره دو که کوچکتر است بازی می کنیم و ورزشگاه اصلی مان  هنوز آماده نشده و این ورزشگاه بیشتر از ۲ هزار نفر گنجایش ندارد. صد در صد هواداران مان می توانند روز سه شنبه بیایند و انشاالله یک بازی خوب و تماشاگر پسند انجام دهیم که تماشاگران ما که برا اولین بار به این زمین می آیند و بازی را می بینندد لذت ببرند. 
قائم مقام باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که ورزشگاه اصلی شأن چه زمانی آماده می‌شود گفت:  گفته اند تا اواخر شهریور ماه آماده می شود. ما هم داریم سعی و تلاشمان را می کنیم ولی تاریخ دقیقی به ما اعلام نکردند. 
علیزاده در مورد ۱۵ درصد جریمه اعضای کادرفنی و بازیکنان عنوان کرد: ۵ درصد آن قطعی و ۱۰ درصد تعلیقی است، انشالله اگر نتیجه گرفتیم ۱۰ درصد را بر می گردانند.
وی در مورد شایعاتی بابت جدایی محمد ربیعی برای فصل آینده افزود:ایشان یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و همان طور که خودتان گفتید شایعه است و ما در آن مدت سکوت کردیم و صحبتی انجام ندادیم. نباید جواب رسانه های زرد را داد. باشگاه بیانیه ای داد و گفت چنین چیزی نیست من قبلا  گفتم همه چیز حرفه ای پیش خواهد رفت. ایشان مربی خوب و کاربلدی است و با ما قرارداد دارد. 
علیزاده در پایان در مورد جایگاه پنجمی مس رفسنجان در دومین سال حضورش در لیگ برتر افزود: انتظارات از  تیم ما بالا رفت و به همین خاطر حواشی به وجود آمد. ما هم تلاش می کنیم نسبت به سال گذشته جایگاهمان بهتر باشد.