به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌های آرژانتین دیشب با پیروزی ۱-۰ مقابل برزیل، صعودش به مسابقات المپیک را قطعی کرد. پس از بازی خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم، درباره احتمال حضور مسی در تیمش برای المپیک گفت: «مسی در المپیک؟ درهای این تیم از سوی من به روی او باز است. همه چیز بستگی به خودش دارد که چه تصمیمی بگیرد. او به ما تبریک گفت. ما می‌دانیم که لئو یکی از هواداران پر و پا قرص تیم ملی کشورش است. زمان زیادی برای صحبت با او درباره حضورش در المپیک وجود خواهد داشت.»

ماسکرانو به این شکل به‌صورت رسمی درها را برای رفتن مسی به المپیک باز کرد. او همین‌طور درباره دعوت از دی‌ماریا هم گفت: «چرا که نه!» با این حال ستاره حال حاضر بنفیکا قبلا احتمال حضور در المپیک را رد کرده و گفته: «کوپا‌ آمه‌ریکا آخرین حضور من در تیم ملی است. به المپیک نمی‌روم.»

مسی اما هنوز درباره المپیک اظهار نظر نکرده و به احتمال زیاد سکوتش هم به دلیل این است که او در حال تصمیم‌گیری در این مورد است. در صورتی که بخواهد به المپیک برود، همه چیز به توافق با اینتر میامی بستگی دارد که او دوباره پس از حضور در پاری سن ژرمن، در پاریس بازی کند.

1990282

از آنجا که کوپا آمه‌ریکا هم در تابستان برگزار می‌شود و مسی قطعا در آن تورنمنت حضور دارد، اینتر میامی اگر بخواهد مسی را به المپیک هم بفرستد، باید خودش را برای بازی‌های زیادی بدون ستاره آرژانتینی آماده کند.

به دلیل وابسته بودن اینتر میامی به مسی، این تصمیم سختی برای تاتا مارتینو و دیوید بکام خواهد بود. در حال حاضر نه تاتا مارتینو، نه بکام و نه خود مسی در این مورد اظهار نظر نکرده‌اند اما شایعاتی در آمریکا به گوش می‌رسد که اینتر میامی قصد دارد با حضور مسی در المپیک مخالفت کند.