به گزارش "ورزش سه"، هالند در نیمه اول بازی این هفته برابر اورتون به هیچ وجه از عملکرد خودش و تیمش راضی نبود و این موضوع به وضوح از حرکات و رفتارهایش مشخص بود. 

اما شرایط در نیمه دوم تغییر کرد و آنها موفق شدند با درخشش این ستاره نروژی دروازه حریف را باز کنند و او با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند توانست نقش مهم و موثری را در کسب سه امتیاز این بازی برای تیمش ایفا کند. 

گواردیولا در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد و رفتار هالند اظهار داشت: «این دو گل به او بسیار کمک خواهند کرد تا ذهنش را مرتب کند. زبان بدن او در نیمه اول خوب نبود. نیمه دوم شرایط خیلی خیلی بهتر شد. وقتی او گل می‌زند، حس و حالش کاملا تغییر می‌کند. 

1945131

پس از آن سعی کرد تحرک بیشتری داشته باشد و به بازیکن بهتری تبدیل شد. او باید یاد بگیرد که حتی وقتی گل نمی‌زند هم زبان بدن درستی داشته باشد و خوب رفتار کند. او باید همیشه این حس مثبت را حفظ کند و با خودش بگوید که بالاخره این اتفاق رخ خواهد داد. 

شاید به نظر برسد که من در حال انتقاد از هالند هستم اما حرف من کلی است. مشکل ما مطمئنا زبان بدن ارلینگ نیست. او بسیار جوان است و در شرایط سختی که توسط چند نفر احاطه شده است بازی می‌کند. شاید ما در نیمه اول فرصت خوبی ایجاد نکردیم و پس از آن کوین دی بروینه بود که توانست توپ را به او برساند.»