به گزارش "ورزش‌سه"، آبی‌پوشان عربستانی با بازگشت سالم الدوساری ستاره بین المللی الهلال برای شرکت در تمرینات، پس از بهبودی از دردهایی که در دو روز گذشته او را مجبور به ماندن در کلینیک پزشکی باشگاه کرده بود، نفس راحتی کشیدند و این ستاره موفق شد بر کمردردی که به دلیل تکلی در بازی با النصر برای جام فصل ریاض متحمل شده بود، غلبه کرد.

الدوساری هم اکنون آماده حضور در دیدار روز پنجشنبه هفته آینده سپاهان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان است. از سوی دیگر حبیب الوطیان، دروازه بان ذخیره الهلال در جریان تمرین این تیم از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و قرار شد روز سه شنبه محل مصدومیت خود را عکس‌برداری کند تا یک گزارش جامع در مورد آن تهیه شود و سپس برنامه درمانی مورد نیاز او قبل از بازگشت دوباره به تمرین تعیین شود.

الهلال تمرینات خود را عصر دوشنبه در مقر باشگاه در ریاض برای آماده سازی برای رویارویی آسیایی ادامه داد و ژرژ ژسوس مربی پرتغالی این تیم مجموعه‌ای از تمرینات آمادگی جسمانی و بدنی را مرور کرد و او نیز تعدادی را اجرا کرد. طبق برنامه قرار است بازیکنان الهلال آخرین جلسه تمرینی خود را بعدازظهر سه‌شنبه در ریاض برگزار کنند و بعدازظهر به سالن خصوصی هواپیمایی در فرودگاه بین‌المللی ملک خالد در ریاض پایتخت عربستان بروند تا برای عزیمت به ایران آماده شوند. آنها ساعت 6 در فرودگاه اصفهان خواهند بود.