به گزارش "ورزش سه"، رودریگو در چند فصل اخیر توانسته است جایش را در ترکیب رئال مادرید باز کند و حالا به یکی از بازیکنان کلیدی خط حمله این تیم تبدیل شده است. 

این ستاره برزیلی این فصل روزهای سختی را سپری کرد و نتوانست در چند بازی متوالی برای رئال گلزنی کند اما با قدرت و اعتماد به نفس توانست از این شرایط خارج شود و حالا بار دیگر پایش به گلزنی باز شده و به روزهای خوبش برگشته است. 

رودریگو در گفتگو با ال پایس درباره شرایطش اظهار داشت:« وقتی یازده بازی گل نزدم عصبانی بودم چون به هر شکلی تلاش می‌کردم اما جواب نمی‌داد. شما در آن لحظات سعی می‌کنید آرام باشید چون مردم به شما می‌گویند آرام باش، دوباره خودت را نشان خواهی داد. 

1959291

اما وقتی می‌بینی که هر بازی بسیار تلاش می‌کنی اما جواب نمی‎‌گیری، کمی ناراحت و کمی خشمگین می‌شوی. زمانی رسید که متوجه شدم عصبانیت کمکی به من نمی‌کند. باید بیشتر تمرکز کنم، بیشتر تمرین کنم و در مسابقات آرام‌تر باشم و همین شد که دوباره شروع به گلزنی کردم.»

او در پاسخ به این سوال که چه بازیکنی بیشتر از همه در رئال به او کمک کرد گفت:« من همیشه گفتم که لوکا مودریچ مثل پدرم بوده است. او همیشه در لحظات سخت به کمک من آمد. با من حرف زد و به من گفت که بازیکن خوبی هستم و شرایط به سودم پیش خواهد رفت. از همان جا بود که احساس کردم آرام‌تر هستم و شرایط برایم بهتر شد.»