به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب در دیدار رفت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید روبروی لاتزیو به میدان برود. 

این بازی از اهمیت خاصی برای توخل و شاگردانش برخوردار است چون آنها این هفته در بوندسلیگا برابر بایرلورکوزن شکست خوردند و فرصت پس گرفتن صدر جدول از این تیم را از دست دادند و فشارها روی آنها بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. 

حالا روزنامه بیلد خبر داده است که مولر قرار است برخلاف اکثر دیدارهای این فصل در بازی برابر لاتزیو در ترکیب اصلی بایرن به میدان برود. با وجود این که این بازیکن با سبک فوتبال مدنظر توخل هم‌خوانی ندارد اما این مربی می‌خواهد برای کاهش فشارها از او استفاده کند.

1977751

سرمربی بایرن معتقد است که این بازیکن 34 ساله می‌تواند به واسطه تجربه و توانایی مدیریتش در میدان شرایط را برای دیگر بازیکنان بهبود ببخشد و فشارها باعث شده است که توخل از ایده‌های فوتبالی‌اش دست بکشد و روی اعتماد به نفس بازیکنان تمرکز کند. 

او باور دارد که حضور مولر می‌تواند اعتماد به نفس بازیکنان و قدرت فردی آنها را در زمین افزایش دهد و به همین دلیل دست به دامن او شده است تا نتیجه مدنظرش را در بازی برابر لاتزیو به دست آورد.