به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در خانه خود با چهار گل از سد اسپانیول گذشته و خیلی زود سی و پنجمین قهرمانی خود در لالیگا را جشن گرفت. با این قهرمانی، مارسلو با عبور از سرخیو راموس و خنتو، دو اسطوره باشگاه رئال مادرید و با کسب 24 عنوان قهرمانی، به پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شد. حالا مارسلو بعد از این دیدار مدعی شد این موفقیت ثمره فداکاری و تلاش تمام بازیکنان رئال مادرید محسوب می‌شود.

مارسلو گفت: "امروز روز جشن گرفتن است و خوشحالی کردن اشکالی ندارد. از فردا به بازی بعدی رئال مادرید فکر می‌کنیم. ما موفق شدیم به‌عنوان قهرمانی این فصل لالیگا دست یابیم و این اتفاق به‌شدت باعث خوشحالی من است. این موفقیت را باید ثمره فداکاری، کار و انرژی و شور فراوان توصیف کرد و با در کنار هم قرار گرفتن این عوامل بود که این قهرمانی رقم خورد. جشن گرفتن در کنار هواداران رئال مادرید بهترین اتفاقی است که در دنیای فوتبال وجود دارد، این مهمانی متعلق به آنهاست. جشن در حضور هواداران در یک بازی خانگی فوق العاده است و اینجا فقط حس خوشحالی وجود دارد. 

این قهرمانی ثمره تلاش کل بازیکنان تیم است و من از این بابت بسیار خوشحالم. امیدوارم بتوانیم به این روند جام گرفتن ادامه دهیم. می‌دانیم که چهارشنبه شب بازی مهمی در لیگ قهرمانان داریم، اما اگر امروز هم خوب جشن بگیریم هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد."