به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‎‌اش میزبان رئال مادرید بود و این بازی را با یک گل به حریف واگذار کرد. 

آنها خیلی زود در این دیدار به گل رسیدند، اما داور این گل را مردود اعلام کرد و کمک داور ویدیویی هم این تصمیم را تایید کرد تا کادر فنی، بازیکنان و هواداران این تیم به شدت از این تصمیم ناراحت و عصبانی شوند و این ناراحتی را ابراز کنند. 

1990670

روزه پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما بازی شجاعانه‌ای ارائه کردیم و شکست خوردیم. گل ما باید پذیرفته می‌شد. در زمین خوب بودیم و گل بسیار زیبایی توسط براهیم زده شد، چون فضای زیادی در اختیارش قرار دادیم. ما باید این را بپذیریم که در این زمینه اشتباه کردیم. شرایط در مادرید پیچیده خواهد بود اما ناامید نیستیم.»

او با اشاره به تصمیم داور در مردود اعلام کردن گل تیمش گفت: «هیچ آفساید یا خطایی صورت نگرفت. ما نمی‌دانیم چرا گل مردود شد. نمی‌دانیم چطور بازی ادامه پیدا کرد اما داور کمی عصبی بود، شاید چون اولین باری بود که در این سطح داوری می‌کرد. دوست ندارم داستانی برای او درست کنم. داور اشتباه کرد، همین.»