به گزارش "ورزش سه"، رودریگو یکی از درخشان‌ترین نقاط مثبت تیم این فصل آنچلوتی است و این تنها به‌خاطر گل‌هایش نیست، بلکه به‌خاطر اثرات مثبتی است که روی تیم میگذارد. این مهاجم رئال مادرید پنجمین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا با بیشترین شوت به سمت دروازه است و بیشترین دوندگی را در بین بازیکنان رئال دارد. او 67.9 کیلومتر را در 564 دقیقه، با میانگین 9.29 کیلومتر در هر بازی ثبت کرده است. بالاتر از والورده با میانگین 8.15 کیلومتر در هر بازی.

حقیقت این است که تعداد کمی از مهاجمان در لیگ قهرمانان از این ستاره برزیلی در دوندگی جلوتر هستند. چهار ستاره‌ای که از او بیشتر دویده‌اند، از اف سی کپنهاگن می‌آیند که در بین باشگاه‌های محبوب، بزرگ و رقبای اصلی رئال برای فتح عنوان چمپیونزلیگ نیستند. راسموس فالک با 95 کیلومتر در صدر لیست قرار دارد، پس از آن هم تیمی‌اش محمد الیونسی با 84 کیلومتر در رتبه دوم قرار دارد و از همان تیم دیوگو گونسالوس و الیاس آچوری با 69.7 و 68.3 کیلومتر در 7 مسابقه در رده سوم و چهارم قرار دارند.

1991006

سوم در رده‌بندی عمومی امتیازات یوفا
رودریگو در رده‌بندی بهترین عملکردهای لیگ قهرمانان اروپا با تجزیه و تحلیل کامل همه رکوردها، با 218 امتیاز در رده سوم ایستاده است. در سه بازی اخیر او با 95 درصد دقت پاس، چهار شوت به سمت دروازه و یک گل عملکردی بی‌نظیر داشته است. نفر اول این لیست ارلینگ هالند با 239 امتیاز و دوم فیل فودن با 226 امتیاز هستند.

علی‌رغم درخشش قابل توجه براهیم دیاز و خوسلو و با فرض اینکه وینیسیوس و جود بلینگام هم غیرقابل جایگزینی هستند و در نظر گرفتن این واقعیت که رودریگو شاید حالا مدتی است به اندازه آنها گل نمی‌زند، این داده‌ها تأیید می‌کند که کارلو آنچلوتی برای آمارهای دیگری که بر عملکرد تیم تأثیر دارند ارزش قائل است.