به گزارش "ورزش سه"، با خرید بخشی از باشگاه منچستر یونایتد توسط سر جیم راتکلیف، شیاطین سرخ وارد فاز جدیدی شده‌اند. راتکلیف قصد دارد نوع مدیریت و رویکرد یونایتد را تغییر دهد و برای این کار به افراد جدیدی در هیئت‌مدیره و پست‌های دیگر نیاز دارد.

آنها مدتی قبل در اقدامی بزرگ عمر برادا، مدیر اجرایی منچستر سیتی را به خدمت گرفتند تا نشان دهند برای تغییرات اساسی در یونایتد جدی هستند. حالا در خبری که امروز منتشر شده شیاطین سرخ برای پست مدیریت ورزشی به سراغ جذب دن اشورث از نیوکسل رفته‌اند.

1991035

گفته می‌شود نیوکسل علاقه‌ای به جدایی اشورث ندارد اما پیشنهاد منچستر یونایتد آنقدری جذاب است که این مدیر را وسوسه کند تا نیوکسل را ترک کند و به منچستر برود.

یونایتد از او اشورث می‌خواهد از تابستان به‌عنوان مدیر ورزشی باشگاه به آنها ملحق شود. یونایتدها حاضر هستند که غرامت جدایی این مدیر ورزشی را به نیوکسل بپردازند. خود اشورث نیز آماده است تا به پیشنهاد یونایتد پاسخ مثبت دهد.

اشورث در برایتون عملکرد خوبی داشت و بازیکنان بسیار خوبی برای آنها جذب کرد. او در ادامه به نیوکسل پیوست و در آنجا هم برونو گیمارش، الکساندر ایساک و آنتونی گوردون را به خدمت گرفت که هر سه بازیکن در حال حاضر از ستاره‌های اصلی تیم هستند.