به گزراش "ورزش سه"، بارسا فصل پرتلاطمی را پشت سر گذاشته است و 9 ماه پس از کسب اولین قهرمانی مقتدرانه در لالیگا، با وضعیت دشواری رو به رو است. این تیم با صدر جدول لالیگا و رئال مادرید 10 امتیاز اختلاف دارد، از کوپا دل ری حذف شده است و در لیگ قهرمانان اروپا هم با دشواری‌های خاص خودش رو به رو خواهد شد. لواندوفسکی علی‌رغم سختی‌ها برای بارسا در این مقطع از فصل، اصرار دارد که تیمش می‌تواند یک جام را کسب کند.

در گفت‌وگویی با نشریه اسپورت اسپانیا، این مهاجم لهستانی تاکید کرد که بلوگرانا می‌تواند فصل خود را تغییر دهد: "ما در لحظه ایده‌آل برای تغییر هستیم، برای بهتر بازی کردن. ابتدا در ویگو مقابل سلتا و سپس در لیگ قهرمانان اروپا... توضیح اینکه چه اتفاقی در حال رخ دادن است دشوار است، زیرا ما به عنوان مثال از گرانادا سه گل دریافت کردیم و هیچ توجیهی ندارد. ما یک هفته طولانی برای کار دقیق و تلاش داریم و همان‌طور که گفتم در بهترین لحظه برای تغییر هستیم. من مطمئن هستم که خوب پیش می‌رویم. اگر بازی‌های زیادی را ببریم، در پایان فصل می‌توانیم به یک عنوان قهرمانی برسیم."

لواندوفسکی خودش هم فصل سختی را پشت سر گذاشته است. پس از پایان فصل گذشته به عنوان بهترین گلزن لیگ، او با افت فرم مواجه است. با این حال این مهاجم کهنه‌کار تاکنون در بازی‌های داخلی 10 گل زده و 5 پاس گل داده است.

کاتالان‌ها این شنبه به مصاف سلتاویگو می‌روند و می‌توانند با یک برد به 7 امتیازی رئال مادرید صدرنشین برسند. پس از آن به ورزشگاه دیگو مارادونا می‌روند تا در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ناپولی بروند.