به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در چند فصل اخیر یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بود و فصل گذشته توانست سه گانه رویایی را با قهرمانی در این دو جام و جام حذفی انگلیس به دست آورد. 

شاگردان پپ گواردیولا در این فصل هم تنها دو امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارد و این در حالی است که یک بازی کمتر از آنها انجام داده و در تمامی یازده دیدار اخیرش پیروز میدان بوده است و فرصت صدرنشینی لیگ برتر را خواهد داشت. 

نویل در گفت‌وگو با پادکست Stick to Football درباره موفقیت‌های این تیم گفت: «من بازی منچسترسیتی برابر کپنهاگن را نگاه کردم. چون کمی احساس خستگی و کسل شدن داشتم. این احساسی است که مدتی است به این تیم دارم. 

1987536

پستی از یکی از هواداران لیورپول دیدم که نوشته بود تک تک دیدارهای منچستریونایتد در زمان سر الکس فرگوسن در لیگ قهرمانان را می‌دید چون این احساس را داشت که همیشه هیجان بسیاری وجود دارد چون احتمال هم داشت که آنها ببازند. 

اما شما نمی‌توانید بازی سیتی را ببنیید و چنین امیدی داشته باشید. آنها کمی همه چیز را خراب کرده و هیجان فوتبال را کشته‌اند. شاید کسل خواندن سیتی اشتباه باشد چون فوتبالی که آنها بازی می‌کنند عالی است اما من واقعا چنین نظری دارم.»