از این هفته با آیتم میز تاکتیک طرفداری، به صورت هفتگی به بررسی موضوعات مختلف فوتبالی می پردازیم...

در این هفته از میز تاکتیک طرفداری سراغ عملکرد تیم های سپاهان و فولاد در رقابت های لیگ قهرمانان رفتیم.

به گزارش طرفداری، در مرحله گروهی رقابت های امسال، سپاهان با کسب 3 امتیاز در رتبه سوم گروهش ایستاد و نتوانست به مرحله بعد صعود کند و این در حالی بود که با تیم های الدحیل، التعاون و پاختاکور همگروه بود و توانست 2 پیروزی، 3 شکست و یک تساوی به دست بیاورد اما قضیه برای فولاد شیرین تر از این حرف ها به پایان رسید و این تیم با 12 امتیاز در صدر جدول گروهش ایستاد و با 5 گل زده و 2 گل خورده صدرنشین گروهش شد.

صحبت هایمان در این آیتم را با سپاهان و تغییراتی که در این تیم به وجود آمده بود آغاز کردیم. سپاهان این رقابت ها را با سیستم 4141 شروع کرد و در ادامه این ترکیب دستخوش تغییراتی شد و این تیم با فرصت سوزی های زیادی نتوانست از گروهش صعود کند. در ادامه شکل بازی سپاهان را با شکل دقیق تری بررسی کردیم و سپس سراغ فولاد رفتیم.

فولاد در طول رقابت ها تنها 2 گل دریافت کرد و در این بین با این خط دفاعی مستحکم توانست در گروهش صدرنشین شود. یکی از نکات جالب ترکیب فولاد حضور سرخابی های سابق یعنی آرش رضاوند و مهدی شیری بود و در ادامه شکل بازی این تیم را دقیق تر بررسی کردیم.

تلاش می کنیم در هفته های آینده میز تاکتیک تنوع بیشتری داشته باشد و سراغ سوژه های متنوعی برویم. میز تاکتیک برای مخاطبانی است که دوست دارند فوتبال را جدی تر دنبال کنند.