به گزارش "ورزش سه"، کین نیم‌فصل اول پرباری را در بایرن سپری کرد و در 21 بازی بوندسلیگا 24 گل به ثمر رساند، اما در دو بازی اخیر تیمش مقابل بایرن لورکوزن و لاتزیو نتوانست گلی به‌ثمر برساند. شکست‌ در این بازی‌ها باعث شد که تیم توخل پنج امتیاز از صدر جدول لیگ برتر آلمان فاصله بگیرد و اگر می‌خواهد به مرحله یک چهارم نهایی اروپا صعود کند، نیاز به بازگشت در بازی برگشت لیگ قهرمانان دارد. توخل اعتراف کرده است که کین از وضعیت کنونی هم تیمی‌هایش راضی نیست و می‌گوید آنها باید هماهنگی بهتری با ملی پوش انگلیسی داشته باشند.

1992003

توماس توخل به خبرنگاران گفت: "هری از خودش مراقبت می‌کند. او به من نیاز ندارد. او از هماهنگی و عملکرد تیم در بازی‌ها راضی نیست. ما هم همینطور. من به ندرت چنین اختلافی بین تمرین و مسابقات دیده‌ام. نحوه گلزنی او در تمرینات و روشی که او شانس‌هایش را در بازی از بین می‌برد، باورنکردنی است. او در کلاس جهانی است و ما به ندرت او را در مسابقات ضعیف می‌بینیم. او مانند یک کاپیتان عمل می‌کند و همه چیز برای او خوب خواهد شد."

1992005

هم توخل و هم مانوئل نویر، از بازیکنان خواستند تا در بازی مقابل لاتزیو فرصت‌های بیشتری برای کین خلق کنند، اما ملی‌پوش انگلیسی بار دیگر در شکست 1-0 با مشکل مواجه شد. با این حال توخل مطمئن است که تیمش می‌تواند اوضاع را تغییر دهد. وی افزود: "وضعیت عجیبی است. واضح است که فضا کمی تیره و تار است، زیرا ما انتظار واکنش از خودمان را داشتیم. همانطور که اشاره کردم، ما فقط در بازی رفت شکست خورده‌ایم و هنوز از لیگ قهرمانان اروپا خارج نشده‌ایم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا انرژی لازم برای تغییر بخت خود را جمع کنیم."

1992006

بایرن در روز یکشنبه مقابل بوخوم تلاش خواهد کرد تا به مسیر خود بازگردد، اما با پیروزی امروز لورکوزن در هایدنهایم، بایرن فردا با هشت امتیاز اختلاف از صدر جدول به میدان می‌رود. با این حال، تیم توخل باتوجه به برد 7-0 در نیم‌فصل اول در ماه سپتامبر برابر بوخوم، با هت‌تریک کین، با اعتماد به نفس بالایی به زمین خواهد رفت.