به گزارش "ورزش سه"، در مقابل چلسی، هالند چندین موقعیت گل واضح داشت و می توانست کمک کند تیمش برنده شود، اما در چیزی که معمولا خطاناپذیر است، شکست خورد: گلزنی.

1992055

منچسترسیتی در یک بازی پیچیده دو امتیاز مقابل چلسی از دست داد، جایی که مردان گواردیولا در مهار ضدحملات رقیب خود و شکستن دیوار دفاعی میهمان با مشکل زیادی مواجه شدند. 

شاگردان مائوریسیو پوچتینو در اواخر نیمه اول توسط رحیم استرلینگ به گل رسیدند و تا دقایق پایانی به نظر می‌رسید که برنده این دیدار خواهند بود اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت و رودری توانست در فاصله چند دقیقه تا پایان بازی گل مساوی تیمش را به ثمر برساند. 

1992056

در شرایطی که مردان پوچتینو در داخل محوطه جمع شده و به شکل بسته ای دفاع می کردند، درخشش ارلینگ هالند بیش از هر زمان دیگری مورد انتظار بود. این بازیکن نروژی موقعیت هایی داشت اما آمار گلزنی او در این بازی روی صفر باقی ماند. 

با این همه مدافع درون محوطه جریمه، سیتی ترکیب سازی های میلی متری در داخل محوطه، ارسال ها، استفاده از توپ های دوم و نیز شوت از راه دور را امتحان کرد اما تنها در اواخر بازی توسط رودری به گل رسید. همانطور که نقشه حرارتی هالند نشان می دهد، هالند تقریباً تمام مدت خود را در داخل محوطه چریمه قرار می داد تا به دنبال فرصت هایی باشد که معمولا در هر بازی نصیبش می شوند.

1992184

امید به گل مهاجم سیتی 1.71 بود و 9 بار شوتزنی کرد (دو شوت به سمت دروازه، 5 ضربه بیرون و دو ضربه مهار شده). در مجموع او سه موقعیت واضح  گل را از دست داد، به خصوص آن ضربه سر داخل محوطه جریمه که وارد دروازه نشد. هالند در نبرد هوایی مقابل مدافعان میانی چلسی در هوا پیروز شد، اما نتوانست توپ را به سمت دروازه هدایت کند. دیشب انگار سخت‌ترین شب هالند در سیتی بود.

پپ گواردیولا در دفاع از هالند گفت: «من ۱۱ سال فوتبال بازی کردم و ۱۱ گل زدم. فصلی یک گل. من مرد مناسبی نیستم که به مهاجمان توصیه ای کنم. ما موقعیت‌هایی را خلق می‌کنیم و دفعه بعد او گل خواهد زد. هالند را سرزنش نمی‌کنم.»